Monday 23 January 2012

Laman SESAWANG.

Pernah tengok Berita RTM tak? 
Kalau pernah tengok, mesti korang pernah dengar pembaca berita tu cakap "Untuk maklumat lanjut, sila layari lawan sesawang RTM." 
Mula-mula aku dengar aku macam...  WHAT THE HECK??? laman sesawang??? 
Lepas tu baru aku realize yang laman sesawang tu actually web page. 
Sejak tu kalau aku terdengar lagi pasal laman sesawang ni terus aku terbayang pembaca berita tu ala-ala macam spiderman tengah gayut-gayut... Hehehe



Motif aku membebel pasal laman sesawang RTM ni aku pon tak sure sangat kenapa. hehe.

One thing for sure, aku rasa tak salah la pembaca berita cakap macam tu sebab dia macam pin-point kat aku je yang tak pernah nak update2 blog aku ni. hahaha
Memang penuh bersawang pon blog aku ni.. 
Niat di hati nak delete macam dulu je. 
Tapi I will try my best to update sebab aku ni bukan jenis bercerita-cerita sangat. 
Au Revoir :)






2 comments:

  1. waah.bagus nye da update. aah la.spiderman da boleh buat reunion da kat blog ni. header tukar please. bile org nak bukak blog, tgok header je da pengsan.:D

    ReplyDelete